Mokyklos-EP ambasadorės
Trumpalaikis integruotas etikos – dailės - geografijos projektas „Pasaulinio vandenyno tarša“

#MEPALietuva
Vasario - kovo mėnesiais Vilniaus Salininkų gimnazijoje vyko trumpalaikis integruotas etikos - dailės – geografijos projektas „Pasaulinio vandenyno tarša“ IIIab gimnazijos klasių mokiniams.
Vasario - kovo mėnesiais Vilniaus Salininkų gimnazijoje vyko trumpalaikis integruotas etikos - dailės – geografijos projektas „Pasaulinio vandenyno tarša“ IIIab gimnazijos klasių mokiniams. Per geografijos pamokas mokiniai diskutavo apie tai, kas labiausiai teršia „Pasaulinį vandenyną“, sudarinėjo mąstymo žemėlapius, braižė lenteles. Diskutuojama buvo ir apie tai, ką vandens taršos klausimais gali nuveikti Europos Sąjunga, kokia Europos komisaro Virginijaus Sinkevičiaus, atsakingo už aplinką, vandenynus ir žuvivinkystę, pozicija. Per etikos pamokas mokiniai, dirbdami grupėmis, diskutavo temomis “Ar reikia saugoti vandenį?“, „Kas atsakingas už planetos taršą?“, „Kuo aš, būdamas mokinys, galiu prisidėti prie taršos mažinimo?“. Dailės kūrybiniam darbui atlikti mokiniai iš anksto žinojo užduotį. Jie turėjo surinkti nereikalingus daiktus ir atsinešti į dailės pamoką. Dauguma mokinių atnešė kamštukų nuo butelių, butelių, makaronų, ryžių, siūlų, sagų, polietileno maišų, įvairių duženų, žurnalų, skrajučių. Ant mokytojų paruoštų didelių kartono lapų mokiniai kūrė koliažus tema „Pasaulinio vandenyno tarša“. Šie mokinių sukurti koliažai dabar eksponuojami gimnazijos III aukšto koridoriuje.