Mokyklos-EP ambasadorės
Projekto „Mokyklos-Europos Parlamento ambasadorės“ integravimas į geografijos pamokas

#MEPALietuva
Geografijos mokytoja Renata Boguško II a, b klasėse į geografijos pamokas integravo projekto „Mokyklos – Europos Parlameto ambasadorės“ temas. Nagrinėjant Lietuvos ūkio raidą buvo apžvelgiama Lietuvos ūkio praeitis, dabartis ir aiškinamasi, kokia naudą suteikia ES struktūriniai fondai Lietuvos ūkiui.
Geografijos mokytoja Renata Boguško II a, b klasėse į geografijos pamokas integravo projekto „Mokyklos – Europos Parlameto ambasadorės“ temas. Nagrinėjant Lietuvos ūkio raidą buvo apžvelgiama Lietuvos ūkio praeitis, dabartis ir aiškinamasi, kokia naudą suteikia ES struktūriniai fondai Lietuvos ūkiui. Su mokiniais vyko diskusija - minčių lietus „Europos Sąjungos parama Lietuvos ūkiui“. Mokiniai bandė prisiminti, kur matė stendus su ES struktūrinių fondų parama. Gimnazistams buvo pristatyti statistiniai duomenys apie Europos Sąjungos struktūrinius fondus, jų naudą Lietuvai. Nagrinėjome duomenis iš tinklalapio www.esinvesticijos.lt .
Nagrinėjant temą „Lietuvos žemės ūkis“ buvo akcentuojama Lietuvos žemės ūkio kaita po Lietuvos įstojimo į Europos Sąjunga 2004 m. - ūkininkai galėjo gauti finansinę paramą savo žemės ūkių plėtrai iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, daug ūkininkų atnaujino techniką, modernizavo savo ūkius. ES teikia svarią pagalbą Lietuvos ūkininkams: moka tiesiogines išmokas, finansiškai remia besikuriančius jaunus ūkininkus, organizuoja žemdirbių mokymą. Lietuvos ūkininkų produkcija laisvai gali judėti Europos Sąjungoje, deja, kai kur konkuruoti yra sudėtinga. Buvo akcentuojama, kokius produktus dažniausiai Lietuvą eksportuoja, o kuriuos importuoja Europos Sąjungos teritorijoje.
IV gimnazijos klasėje buvo nagrinėjamos dvi temos - „Europos Sąjunga“ ir „Europos Sąjungos institucijos“. Mokiniams buvo aiškinama ne tik istorija, plėtra, bet daugiausiai diskutuojama ir nagrinėjami ES privalumai bei trūkumai. Diskutavome, kaip kiekvienas mokinys gali prisidėti prie Europos Sąjungos sprendimų.
Geografijos mokytoja metodininkė Renata Boguško