Kaip sumažinti kuro naudojimą

Projekto „Mokyklos-Europos Parlamento ambasadorės“ integravimas į gamtos pamokas

#MEPALietuva

6 b klasėje vyko gamtos ir žmogaus pamoka, kurios metu  kalbėjome apie šiltnamio efektą. Šeštokai sužinojo, kad pagrindinė šios problemos priežastis – iškastinio kuro deginimas.

Projekto „Mokyklos-Europos Parlamento ambasadorės“ integravimas į gamtos pamokas

6 b klasėje vyko gamtos ir žmogaus pamoka, kurios metu  kalbėjome apie šiltnamio efektą. Šeštokai sužinojo, kad pagrindinė šios problemos priežastis – iškastinio kuro deginimas.

Mokiniams buvo paaiškinta, kad apie kuro deginimo problemas šneka visas pasaulis. Taip pat jie sužinojo, kad mes turime vykdyti Europos Sąjungos direktyvas, susijusias su oro tarša. Mokiniai peržiūrėjo filmuką, diskutavo. Namų darbui buvo užduota sukurti iliustracijas apie šiltnamio efekto mažinimą.  Mokiniai kūrė ir iliustravo pasiūlymus, kaip sumažinti kuro naudojimą ir visam pasauliui aktualų šiltnamio efektą. Kita pamoką savo darbus jie pristatė klasės draugams.

as.jpg df.jpg

Gamtos mokytoja metodininkė  Rita Šiaurienė