Pabėgimų kambarys Vilniaus Salininkų gimnazijoje

Šiais laikais, kai ypač svarbu išmokti atskirti teisingą informaciją nuo klaidinančios, Vilniaus Salininkų gimnaziją aplankė „Informacinės-kūrybinės dirbtuvės: Kaip „pabėgti“ nuo klaidinančios informacijos?“. Projektą „Escape disinfo“ įgyvendina asociacija „Žinių ekonomikos forumas“, bendradarbiaujantis su Britų taryba Lietuvoje.

Pabėgimo kambarys – tai sužaidybinta priemonė, skirta ugdyti mokinių kritinio mąstymo, medijų ir informacinio raštingumo bei darbo komandoje gebėjimus. Lektorius Arminas pirmiausia trumpai supažindino Ib ir IIab klasių mokinius su sąvokomis „misinformacija“, „dezinformacija“ ir „malinformacija“, keliais pavyzdžiais parodė, kaip reikėtų atskirti tikras nuotraukas nuo tų, kurias sugeneruoja dirbtinis intelektas, bei paaiškino, kodėl tai yra svarbu. Na, ir pagaliau išaiškėjo paslaptis, kodėl vos panaršius internete ko nors ieškant, socialiniuose tinkluose tuoj pat ima „byrėti“ skelbimai ta tema.

Užsiėmimo pabaigoje mokiniai įgytas žinias pritaikė praktiškai. Jie gavo paslaptingas užrakintas dėžutes, atlikdami įvairias užduotis turėjo atrasti kodus joms atrakinti ir žingsnis po žingsnio įminti paslaptį.

IMG_2360 (700x419).jpg IMG_2365 (525x700).jpg IMG_2368 (525x700).jpg IMG_2374 (700x525).jpg IMG_2378 (595x700).jpg

Matematikos mokytoja metodininkė Agnė Povilaitienė