Žaisdami vaikai mokosi tirti pasaulį, aiškinasi žodžių prasmes, praturtina vaizduotę. Vasario 22 d. priešmokyklinio ugdymo B grupėje vyko integruota veikla „Mokomės matematikos žaisdami“. Organizuojant veiklas buvo sudarytos kelios skirtingos erdvės. Praktiškai žaisdami vaikai kūrybiškai taikė tai, kas pažinta. Iš duotų plastikinių šiaudelių, naudodami sujungimo elementus, kūrė įvairias erdvines geometrines figūras, statinius. Mokiniai pajuto grupinio darbo džiaugsmą, pasitikėjimą savimi. Naudodamiesi spalvotomis plastikinėmis geometrinėmis figūromis, vaikai dėliojo įvairius paveikslus (laivus, nykštukus, medžius ir t.t.), taip pat piešė geometrinio rašto paveikslus.
Pasitelkiant žaidimus, kartu su fizinio ugdymo mokytoja G. Sauliene vaikai įtvirtino įgytas žinias apie pagrindines geometrines figūras. Grupės vaikai dalyvavo sportinėse estafetėse, kuriose įveikdami kliūtis atliko matematikos užduotį „Atpažink geometrinę figūrą“. Žaidime „Atpažink skaičių ir sudėliok „gyvą“ geometrinę figūrą“ vaikai pritaikė grupinio darbo įgūdžius bei puikiai sudarė ant grindų „gyvas“ geometrines figūras sujungdami savo kūnus. Pagal žodinę instrukciją vaikai žaidė žaidimą „Linksmieji spalvoti kamuoliukai“. Salėje išbarstytus spalvotus kamuoliukus mokiniai turėjo suskirstyti į atitinkamos spalvos lanką ir suskaičiuoti kamuoliukus kiekviename lanke. Mokiniai buvo suskirstyti grupėmis pagal lankų spalvas. Žaidimas skatino vaikus greitai orientuotis erdvėje ir atsakingai atlikti skaičiavimo užduotis. Apibendrinant integruotą ugdomąją veiklą, buvo pasiūlyta susėsti į ratą ir atlikti užduotį „Mąstyk, galvok ir atsakyk“. Vaikų grupei buvo pristatytas nesimetriško geometrinio rašto paveikslas, kurį nagrinėjant vaikai tiksliai atsakė į klausimus bei atpažino jau išmoktas geometrines figūras. Veiklos pabaigoje vaikai išvardino išmoktas geometrines figūras bei pasidalino savo įspūdžiais.
Fizinio ugdymo mokytoja G. Saulienė
Priešmokyklinio ugdymo pedagogė K. Kežun